Dacă acum câţiva ani activităţile de CSR erau comunicate relativ ezitant în Germania şi pentru multe companii era încă valabil dictonul tradiţional “mai mult fond decât formă”, aspectele de CSR au devenit între timp parte activă a comunicării corporatiste, la fel ca şi în SUA. Încet, dar sigur, companiile globale încep să conştientizeze importanţa şi beneficiile integrării aşteptărilor grupurilor co-interesate în strategia lor globală de business.
Dialog cu grupurile cointeresate
Comunicarea internaţională a CSR-ului
Companiile romanesti si partenerii lor

Companii si parteneri: repere

Dialogul cu partenerii sociali, o nouă obligaţie pentru companii?
Niciodată companiile nu s-au aflat mai aprig în vizorul mass-media şi al organizaţiilor non-profit. Politicienii acordă şi ei o atenţie tot mai mare modului în care corporaţiile îşi recompensează managerii, îşi restructurează personalul în perioadele de criză şi interacţionează cu partenerii.
Dialogul dintre companii şi partenerii lor - Chestionar internaţional
Un dialog eficient cu grupurile cointeresate poate fi privit ca un compromis între infinitele aşteptări ale acestor grupuri şi resursele limitate ale companiei. Între acestea nu va exista niciodată un consens deplin. Dată fiind diversitatea intereselor pe care le reprezintă, grupurile sociale doresc să obţină cât mai mult de la companii. Companiile, la rândul lor, sunt nevoite să balanseze în permanenţă costurile şi beneficiile generate de satisfacerea aşteptărilor acestor grupuri.
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL