CSR Romania

21 octombrie 2017

Ultima ora:
Esti in sectiunea: Cercetari Green Brands Survey

Green Brands Survey: Majoritatea consumatorilor (peste 60%) vrea să cumpere produse de la companii responsabile faţă de mediu

Email Imprimare PDF
gogreenAflată la cel de-al patrulea an de implemetare, cercetarea Landor cu privire la Green Brands acoperă 9000 de respondenţi, din opt ţări. 9.022 de interviuri online au fost realizate în Australia, Brazilia, China, Franţa, Germania, India, SUA, UK în perioada 27 februarie-24 martie 2010, cu scopul de a afla:

În ce măsură  consumatorii  ţin cont de sustenabilitate atunci când optează pentru un brand, produs sau serviciu?
În ce fel preferinţa şi grija pentru mediu a consumatorilor diferă de la o ţară la alta?
În ce mod s-a schimbat percepţia consumatorilor
din 2009 până în 2010 asupra a ceea ce înseamnă “green” ?
Care dintre percepţiile consumatorului reprezintă o provocare pentru companii în „spaţiul verde”?

Principalele rezultate relevă faptul că:
-Majoritatea consumatorilor (peste 60%) vrea să cumpere produse de la companii responsabile faţă de mediu
-Consumatorii aşteaptă din partea companiilor „verzi” să se implice într-un set de acţiuni, precum reducerea toxinelor, reciclare şi utilizarea responsabilă a apei
-Mulţi consumatori planifică să cheltuiască mai mult pe produse „verzi”, în special pe pieţele cu economii în curs de dezvoltare
-Companiile se pot conecta la consumatori, implindu-se în problemele locale de mediu şi răspunzând grijilor şi intereselor acestora
-Aspectele cu privire la mediu care îi interesează pe consumatori diferă de la o ţară la alta
-Obstacolele ce apar în cumpărarea produselor “verzi” diferă de la ţară la ţară
-Consumatorii se informează în legătură cu produsele „verzi” prin mijloace diferite

Rezultatele integrale ale studiului pot fi consultate aici.

Studiul Image Power Green Brands a fost realizat la nivel  global de către Landor Associates şi lansat în România de agenţia de branding  şi marketing Seed Consultants.
Banner