CSR Romania

21 octombrie 2017

Ultima ora:
Esti in sectiunea: Interviuri

Interviuri

Corina Vasile, PR Director Raiffeisen Bank: În CSR, o faptă face cât o mie de cuvinte

Email Imprimare PDF

corina_vasileAm văzut de multe ori discuţii atât în online cât şi în offline, între oameni care spun că, de fapt, companiile fac CSR doar pentru promovare. Eu nu cred că este aşa. Doar că uneori investiţia în promovare pare mai importantă decât proiectul în sine. Şi nu cred că procedând aşa facem un serviciu real comunităţii.

Citeşte mai mult...

Irina Stoltz, Corporate Citizenship & Corporate Affaire Specialist IBM România: Varianta de lux a CSR-ului: relocarea resurselor umane

Email Imprimare PDF

irina_scoltzUn element care ne diferenţiază ca mod de a face CSR este ideea unui voluntariat transfrontalier. Este vorba de un grup de angajaţi IBM selectaţi intern şi trimişi în diferite ţări pentru a face timp de o lună muncă pro-bono într-un ONG, IMM sau în cadrul unei autorităţi publice. Acesta este un mod aparte de a face CSR. Vorbim de relocarea unei reurse care aduce mai apoi un suflu nou în corporaţie.

Citeşte mai mult...

Ariana Badin, Manager PR & Comunicare UPC România: Cred că e în puterea noastră să creăm o lume mai verde!

Email Imprimare PDF

ariana_badinO tematică importantă a campaniilor de informare şi conştientizare derulate de UPC este cea a protejării mediului, o problematică globală ce nu ocoleşte nicio societate. Un prim obiectiv al acestor campanii este informarea corectă şi obiectivă a cetăţenilor în legătură cu ceea ce ar trebui să fie una dintre principalele lor preocupări.

Citeşte mai mult...

Raed Arafat: Rolul umanitar al mass-media este esenţial!

Email Imprimare PDF

raed_arafatFără colaborarea mass-media nu se putea face nimic. Rolul umanitar al mass-media este esenţial. Trebuie să le mulţumesc tuturor celor care ne-au sprijinit. Site-urile SMURD sunt făcute tot gratuit. Toate acestea trebuie menţionate, deoarece de multe ori sponsorii nu sunt menţionaţi, însă aceşti sponsori sunt serioşi şi au dreptul să fie cunoscuţi, fără ca numirea lor să fie considerată publicitate.

Citeşte mai mult...

Acolo unde există strategie, vorbim şi de un angajament. De vorbă cu Frank Hajdinjak, CEO E.ON România

Email Imprimare PDF

frank_hajdinjakDomnule Frank Hajdinjak, gândirea pe termen scurt pare acum endemică în strategiile de afaceri. Pe de altă parte, criza financiară a crescut aşteptările publicului cu privire la rolul afacerilor în societate. Încotro se îndreaptă strategia de CSR a E.ON România pe fondul crizei actuale?  
Importanţa pe care E.ON România o acordată aspectelor de CSR n-a avut de suferit pe fondul crizei economice. În contextul economic actual, implicarea companiilor se regăseşte cu atât mai mult pe listele de aşteptări ale populaţiei, de multe ori implicarea mediului privat fiind văzută ca ultimă soluţie la rezolvarea problemelor comunităţii.

Citeşte mai mult...

Tincuţa Baltag: Sistemul românesc de învăţământ nu este echitabil!

Email Imprimare PDF
tincuta_baltagÎn contextul în care majoritatea românilor se limitează la a blama învăţământul românesc, Tincuţa Baltag, Director General al Fundaţiei Dinu Patriciu, a ales să să schimbe ceva. Într-un interviu acordat CSR Romania, ea vorbeşte despre ce înseamnă să investeşti în educaţie şi să o faci cu pasiune.
Citeşte mai mult...

Laura Sgârcitu, Coca-Cola HBC România: Trebuie să reinventăm legătura cu natura şi cu oamenii din jurul nostru!

Email Imprimare PDF
laura_sgarcitu_2Cred foarte mult în voluntariat, iar mesajul meu este acela că voluntariatul poate fi o sursă de distracţie, un mod de educare, un mod de a nu fi singur, dar este cu siguranţă şi un lucru care îi ajută pe ceilalţi şi te ajută şi pe tine. Eu vreau să încurajez pe toată lumea să facă voluntariat, deoarece cred că e o expresie a civilității în lumea în care trăim. Trebuie să reinventăm legătura cu natura şi cu oamenii din jurul nostru! (Laura Sgârcitu)
Citeşte mai mult...

Un plasture de caritate nu ajunge pentru a reface o reputaţie stricată

Email Imprimare PDF
stephan_becker_sonnenscheinSub eticheta responsabilităţii sociale corporatiste (CSR), companiile se străduiesc de ani buni să-şi consolideze imaginea în rândul clienţilor, angajaţilor, partenerilor de afaceri, media, ONG-urilor sau politicienilor. Ele încearcă să-şi reorganizeze activităţile în mod sustenabil de-a lungul lanţului valoric, se declară suporteri ai protecţiei mediului, sprijină educaţia şi cultura şi oferă condiţii de muncă benefice pentru angajaţi şi familiile acestora. Ce înseamnă însă criza economică actuală pentru angajamentul social al companiilor? În funcţie de ce repere trebuie să fie orientat CSR-ul pentru a fi perceput ca relevant? Ce e de făcut pentru a recâştiga încrederea pierdută a stakeholder-ilor?
Citeşte mai mult...

Drumul de la corporate social responsibility (CSR) la business social responsibility (BSR). De vorbă cu Stefania Popp, Director Executiv Junior Achievement România

Email Imprimare PDF
stefania_poppTrăim nişte timpuri rele, şi nu pentru că nu am avea acces la instrumentele economiei de piaţă, ci pentru că au început să se dilueze valorile, aspectele sociale sunt confuze, iar oamenii cu putere de decizie au început să nu mai fie acei oameni pe care să îi priveşti cu admiraţie pentru ceea ce sunt şi ceea ce fac.
Citeşte mai mult...

Raportarea socială: între transparenţă şi birocraţie etică

Email Imprimare PDF
thomas_loewDoi experţi germani în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste explică importanţa transparenţei în practicile de raportare socială.
Citeşte mai mult...

Laura Sgârcitu: Responsabilitatea Socială – un pilon important al strategiei de afaceri Coca-Cola HBC

Email Imprimare PDF
laura_sgarcituDe aproape cinci ani am derulat proiecte în care ne-am implicat angajaţii. Au fost programe de renovări de parcuri, proiecte de caritate, proiecte de curăţenie la Vatra Dornei şi multe altele, iar angajaţii noştri au răspuns la acestă solicitare în număr considerabil, implicându-şi şi copiii. Mai mult decât atât, în acestă vară am dus o parte din copiii angajaţilor în tabără la Tăsuleasa Social, unde au deprins noţiuni de orientare în natură, prim ajutor, noţiuni de supravieţuire, au învăţat despre mediu şi protejarea lui. Coca-Cola Hellenic a inclus dezvoltarea durabilă în strategia de afaceri, iar responsabilitatea socială este un pilon important în acestă strategie. Implicarea angajaţilor este, deci, un mod natural de a răspunde nevoilor comunităţilor din care aceştia fac parte.
Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner