CSR Romania

26 martie 2017

Ultima ora:
Esti in sectiunea: Interviuri Experti internationali

Experti internationali

Craig Mundie, directorul de cercetare şi strategie Microsoft: Sunt economiile bazate pe cunoştinţe capabile să se susţină pe termen lung?

Email Imprimare PDF
craig_mundieMundie ne vorbeşte despre rolul tehnologiei informaţiei în gestionarea provocărilor sociale globale. Mundie este direct subordonat lui Steve Ballmer, CEO-ul companiei, şi supervizează Microsoft Research şi alte iniţiative de tehnologie şi cercetare, afacerile companiei din domeniul sănătăţii şi educaţiei, precum şi evoluţia iniţiativelor tehnologice.
Citeşte mai mult...

James Osborne: Companiile vor comunica mai intens responsabilitatea socială în mediul online

Email Imprimare PDF
james_osborneJames Osborne, Head of CSR Communications în cadrul firmei de consultanţă Lundquist, vorbeşte într-un interviu acordat în exclusivitate pentru CSR Romania despre comunicarea responabilităţii sociale şi schimbările pe care le întrevede în vitorul apropiat din această perspectivă.
Citeşte mai mult...

Leslie Hawke: Ţin foarte mult ca toţi copiii să aibă oportunitatea de a-şi atinge potenţialul

Email Imprimare PDF

leslie_hawkeA fost o întâmplare că am ajuns să lucrez în Bacău. Dar de îndată ce am ajuns acolo m-a preocupat acest subiectul pentru că ţin foarte mult ca toţi copiii să aibă oportunitatea de a-şi atinge potenţialul. Când acest lucru nu se întâmplă, nimic nu mi se pare mai trist.

Citeşte mai mult...

Industriile farmaceutice şi de automobile sunt cele care "dau furnicături pe şira spinării” în termeni de CSR

Email Imprimare PDF

pierluigi_orati_2Industria farmaceutică nu este, din nefericire, condusă de un spirit comunitar, aşa cum ar trebui să fie, iar concurenţa nebună (şi de miliarde) şi goana după cote de piaţă şi profituri par să fie singurele motive care animă acest sector.

Citeşte mai mult...

Emma Beckmann, Senior Client Director Landor Associates: Televiziunea -principala sursă de informare cu privire a brandurile “verzi”

Email Imprimare PDF

emma_beckmannLa data iniţierii studiului în SUA în 2006, 58% dintre cetăţenii americani nu erau interesaţi de practicile ecologice. Patru ani mai târziu, lucrurile au luat o altă întorsătură şi 75% dintre consumatorii din SUA consideră că este oarecum sau foarte important ca o companie să adopte practici ecologice.

Citeşte mai mult...

Rob Challis: În 5 ani, CSR-ul va fi o disciplină axată pe riscuri

Email Imprimare PDF

rob_challisCSR-ul va deveni intr-o mare măsură va fi o disciplină axată pe riscuri, care estimează valoarea financiară reală a reputaţiei. Cred că acest lucru va fi determinat de pieţele de capital şi alţi acţionari pe piaţă, în încercarea lor de a face diferenţa dintre companiile sustenabile şi cele nesustenabile.

Citeşte mai mult...

Jens Trummer, Consultant CSR: Programele de CSR din Europa de Est sunt încă rudimentare.Partea a II-a

Email Imprimare PDF

jens_trummer

Jens Trummer, consultant CSR cu peste 12 ani de experienţă acumulată la nivel internaţional, face o paralelă, într-un interviu acordat în exclusivitate pentru CSR Romania, între CSR-ul practicat în Europa de Est şi cel practicat în Europa de Vest şi S.U.A. Mai mult, el explică modul în care companiile, guvernele şi societatea civilă ar trebui să colaboreze.
Citeşte mai mult...

Jens Trummer, Consultant CSR: Programele de CSR din Europa de Est sunt încă rudimentare. Partea I

Email Imprimare PDF

jens_trummerJens Trummer, consultant CSR cu peste 12 ani de experienţă acumulată la nivel internaţional, face o paralelă, într-un interviu acordat în exclusivitate pentru CSR Romania, între CSR-ul practicat în Europa de Est şi cel practicat în Europa de Vest şi S.U.A. Mai mult, acesta explică în ce ar consta o legătură solidă între CSR şi relaţii publice.

Citeşte mai mult...

Dejan Petrovic, Fundaţia ERSTE: Diferenţa dintre organizaţii este dată de oameni

Email Imprimare PDF

dejan petrovnicFiecare proiect e unic în felul său şi e dificil să mentionez unul singur. Proiectele sunt alese pentru originalitatea şi creativitatea cu care abordează probleme ce există în societate de ani de zile. Diferenţa dintre organizaţii este dată de oameni şi energia lor fantastică, care nu încetează să mă surprindă. Asta ne motivează să continuăm şi să dezvoltăm din ce în ce mai mult acest proiect legat de Premiul de Integrare Social.

Citeşte mai mult...

Un plasture de caritate nu ajunge pentru a reface o reputaţie stricată

Email Imprimare PDF
stephan_becker_sonnenscheinSub eticheta responsabilităţii sociale corporatiste (CSR), companiile se străduiesc de ani buni să-şi consolideze imaginea în rândul clienţilor, angajaţilor, partenerilor de afaceri, media, ONG-urilor sau politicienilor. Ele încearcă să-şi reorganizeze activităţile în mod sustenabil de-a lungul lanţului valoric, se declară suporteri ai protecţiei mediului, sprijină educaţia şi cultura şi oferă condiţii de muncă benefice pentru angajaţi şi familiile acestora. Ce înseamnă însă criza economică actuală pentru angajamentul social al companiilor? În funcţie de ce repere trebuie să fie orientat CSR-ul pentru a fi perceput ca relevant? Ce e de făcut pentru a recâştiga încrederea pierdută a stakeholder-ilor?
Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner