CSR Romania

30 martie 2017

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa

Comunicate de presa

Banca Românească susţine studenţii economişti

Email Imprimare PDF
Banca Românească s-a implicat în susţinerea programului “GET in HR”, organizat de Asociaţia Studenţilor Economişti din România (ASER), printr-un workshop cu tema „Recrutare şi Selecţie“. Astfel, 14 tineri studenţi economişti, membri în echipa departamentului HR din cadrul ASER, au fost iniţiati în domeniul pe care şi l-au ales pentru dezvoltarea unei cariere - resursele umane - de către Dana Rădulescu, Coordonator Colectiv Recrutare în cadrul Băncii Româneşti.
Citeşte mai mult...

COSMOTE România anunţă cele 9 ONG-uri care vor primi 45.000 euro în 2012

Email Imprimare PDF
COSMOTE România a selectat cele 9 ONG-uri cărora le va oferi 45.000 euro, în cadrul ediţiei 2012 a programului „Mesaje de iubire”, ca urmare a răspunsului pozitiv al clienţilor care au contribuit prin trimiterea SMS-urilor în noaptea Anului Nou.
Citeşte mai mult...

Green Business Index editia 2012

Email Imprimare PDF
Green Revolution a lansat joi, 29 martie 2012, cea de-a treia editie anuala a proiectului Green Business Index (GBI), barometrul responsabilitatii fata de mediu a companiilor din Romania.
Citeşte mai mult...

Green Business Index editia 2012

Email Imprimare PDF
Green Revolution a lansat joi, 29 martie 2012, cea de-a treia editie anuala a proiectului Green Business Index (GBI), barometrul responsabilitatii fata de mediu a companiilor din Romania.
Citeşte mai mult...

De Ziua Mondiala a Apei, Coca-Cola HBC Romania deschide Banca de Apa

Email Imprimare PDF
22 martie este Ziua Mondiala a Apei. Poate una din ultimele, daca ar fi sa ne calculam sansele de supravietuire. La ora actuala, sub 1% din apa de pe planeta mai este potabila. Procentul e in scadere, populatia in crestere, iar un om nu poate trai mai mult de 3-4 zile fara apa. Putem fi pesimisti, acceptand situatia ca atare si urmarind pasiv statisticile tot mai sumbre.  
Citeşte mai mult...

Roca lansează o aplicaţie care calculează ”amprenta de apă” a zeci de reţete din întreaga lume

Email Imprimare PDF
”We Eat Water” (Ne hrănim cu apă) este o aplicaţie dezvoltată de Fundaţia We Are Water a companiei Roca, lider global în producţia de obiecte sanitare şi a fost creată special pentru a marca Ziua Mondială a Apei, 22 Martie, urmând conceptul ales de ONU pentru 2012, ”Siguranţa Apei şi a Hranei”.
Citeşte mai mult...

KRUK International susţine educaţia financiară a liceenilor

Email Imprimare PDF
Copiii români obişnuiesc să cheltuiască banii de buzunar pe care îi primesc de la părinţi fie ieşind în oraş cu alţi copii (27,15%), fie cumpărându-şi gadgeturi, dispozitive IT, softuri sau electronice (8,83%), fie pe altceva (30,42%). Doar 33,31% dintre ei îi economisesc. Acestea sunt concluziile unui sondaj online realizat de iVox la comanda KRUK International, companie de top a industriei de management al creanţelor din România.
Citeşte mai mult...

GlaxoSmithKline (GSK) România – 10 ani de parteneriat cu HOSPICE Casa Sperantei şi donaţii de 1 milion de dolari pentru îngrijirea paliativă

Email Imprimare PDF
GlaxoSmithKline (GSK) România, una dintre cele mai importante companii farmaceutice din România, şi HOSPICE Casa Speranţei  - organizaţie de caritate nonguvernamentală, prima din România în domeniul îngrijirii paliative  – anunţă împlinirea a 10 ani de parteneriat. Sprijinul pe care GSK l-a acordat HOSPICE Casa Speranţei în eforturile organizaţiei de a extinde serviciile de îngrijire paliativă la nivel naţional de-a lungul acestui deceniu se ridică la 1 milion de dolari.
Citeşte mai mult...

Banca Transilvania se implică: 35.000 de euro pentru educaţia financiară a peste 1.600 de elevi

Email Imprimare PDF
„CONTează pe educaţie!” este cel mai nou proiect de implicare socială, susţinut de Banca Transilvania. Program de anvergură, acesta constă în cursuri menite să contribuie la educaţia financiară şi antreprenorială a peste 1.600 de elevi cu vârste între 7 şi 18 ani. In perioada 2 – 6 aprilie, elevi din 16 şcoli, din judeţele Cluj, Alba, Bihor, Sălaj, Maramureş, Sibiu, Satu-Mare şi Bistriţa-Năsăud, vor avea ocazia să participe la aceste acţiuni.
Citeşte mai mult...

ING doneaza 20.000 de euro catre Fundatia pentru SMURD pentru achizitionarea primului avion sanitar

Email Imprimare PDF

In cadrul colaborarii cu Fundatia pentru SMURD, ING Asigurari de Viata a donat suma de 20.000 de euro pentru sprijinirea achizitionarii primului avion sanitar, destinat Serviciu Mobil de Urgenta, Reanimare si Descarcerare. Demersul se subscrie initiativelor ING de sustinere a eforturile organizatiilor care se implica activ in salvarea de vieti, si a fost initiat in iunie 2011, atunci cand ING a anuntat ca va dona cate SMURD 2 euro pentru fiecare asigurare suplimentara pentru afectiuni grave incheiata pana la finalul anului.  

Citeşte mai mult...

RBS România şi NESsT România continuă parteneriatul

Email Imprimare PDF
RBS România anunţă continuarea parteneriatului cu NESsT România început în 2007, susţinând cea de-a treia ediţie a Competiţiei Întreprinderilor Sociale. Principalul obiectiv al ediţiei din 2011-2012 este acela de a spori capacitatea ONG-urilor din România de a dezvolta întreprinderi sociale.
Citeşte mai mult...

Henkel Art.Award la cea de-a unsprezecea ediţie

Email Imprimare PDF
Henkel Central Eastern Europe (Henkel CEE) anunţă lansarea celei de-a unsprezecea ediţii a «Premiului Henkel CEE pentru Artă», competiţie dedicată artiştilor din 23 de ţări din Europa Centrală şi de Est şi din Asia Centrală. Artiştii sunt invitaţi să îşi înscrie în concurs lucrările din domeniile pictură, desen, fotografie, video şi instalaţie. Premiul este acordat în colaborare cu asociaţia KulturKontakt Austria şi cu Museum der Modernen Kunst Stiftung Ludwig, Viena (MUMOK).
Citeşte mai mult...

Grupul Rompetrol şi Ovidiu Rom – 9 ani de parteneriat pentru susţinerea educaţiei în România

Email Imprimare PDF
Grupul Rompetrol continuă şi în 2012 parteneriatul cu Asociaţia Ovidiu Rom pentru susţinerea educaţiei timpurii în rândul copiilor proveniţi din familii cu resurse materiale reduse, prin programul Fiecare Copil în Grădiniţă. În cei 9 ani de angajament faţă de această cauză socială, compania a acordat organizaţiei sprijin financiar de 200.000 Euro.
Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner