CSR Romania

03 august 2020

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa

Comunicate de presa

GlaxoSmithKline (GSK) România – 10 ani de parteneriat cu HOSPICE Casa Sperantei şi donaţii de 1 milion de dolari pentru îngrijirea paliativă

Email Imprimare PDF
GlaxoSmithKline (GSK) România, una dintre cele mai importante companii farmaceutice din România, şi HOSPICE Casa Speranţei  - organizaţie de caritate nonguvernamentală, prima din România în domeniul îngrijirii paliative  – anunţă împlinirea a 10 ani de parteneriat. Sprijinul pe care GSK l-a acordat HOSPICE Casa Speranţei în eforturile organizaţiei de a extinde serviciile de îngrijire paliativă la nivel naţional de-a lungul acestui deceniu se ridică la 1 milion de dolari.
Citeşte mai mult...

Banca Transilvania se implică: 35.000 de euro pentru educaţia financiară a peste 1.600 de elevi

Email Imprimare PDF
„CONTează pe educaţie!” este cel mai nou proiect de implicare socială, susţinut de Banca Transilvania. Program de anvergură, acesta constă în cursuri menite să contribuie la educaţia financiară şi antreprenorială a peste 1.600 de elevi cu vârste între 7 şi 18 ani. In perioada 2 – 6 aprilie, elevi din 16 şcoli, din judeţele Cluj, Alba, Bihor, Sălaj, Maramureş, Sibiu, Satu-Mare şi Bistriţa-Năsăud, vor avea ocazia să participe la aceste acţiuni.
Citeşte mai mult...

ING doneaza 20.000 de euro catre Fundatia pentru SMURD pentru achizitionarea primului avion sanitar

Email Imprimare PDF

In cadrul colaborarii cu Fundatia pentru SMURD, ING Asigurari de Viata a donat suma de 20.000 de euro pentru sprijinirea achizitionarii primului avion sanitar, destinat Serviciu Mobil de Urgenta, Reanimare si Descarcerare. Demersul se subscrie initiativelor ING de sustinere a eforturile organizatiilor care se implica activ in salvarea de vieti, si a fost initiat in iunie 2011, atunci cand ING a anuntat ca va dona cate SMURD 2 euro pentru fiecare asigurare suplimentara pentru afectiuni grave incheiata pana la finalul anului.  

Citeşte mai mult...

RBS România şi NESsT România continuă parteneriatul

Email Imprimare PDF
RBS România anunţă continuarea parteneriatului cu NESsT România început în 2007, susţinând cea de-a treia ediţie a Competiţiei Întreprinderilor Sociale. Principalul obiectiv al ediţiei din 2011-2012 este acela de a spori capacitatea ONG-urilor din România de a dezvolta întreprinderi sociale.
Citeşte mai mult...

Henkel Art.Award la cea de-a unsprezecea ediţie

Email Imprimare PDF
Henkel Central Eastern Europe (Henkel CEE) anunţă lansarea celei de-a unsprezecea ediţii a «Premiului Henkel CEE pentru Artă», competiţie dedicată artiştilor din 23 de ţări din Europa Centrală şi de Est şi din Asia Centrală. Artiştii sunt invitaţi să îşi înscrie în concurs lucrările din domeniile pictură, desen, fotografie, video şi instalaţie. Premiul este acordat în colaborare cu asociaţia KulturKontakt Austria şi cu Museum der Modernen Kunst Stiftung Ludwig, Viena (MUMOK).
Citeşte mai mult...

Grupul Rompetrol şi Ovidiu Rom – 9 ani de parteneriat pentru susţinerea educaţiei în România

Email Imprimare PDF
Grupul Rompetrol continuă şi în 2012 parteneriatul cu Asociaţia Ovidiu Rom pentru susţinerea educaţiei timpurii în rândul copiilor proveniţi din familii cu resurse materiale reduse, prin programul Fiecare Copil în Grădiniţă. În cei 9 ani de angajament faţă de această cauză socială, compania a acordat organizaţiei sprijin financiar de 200.000 Euro.
Citeşte mai mult...

Bucureştenii au apă potabilă, dar ea nu curge şi la robinet

Email Imprimare PDF
Bucureştenii ar putea beneficia de accesul la cea mai ieftină sursă de apă potabilă, dar îi împiedică proasta calitate a apei şi dezinteresul autorităţilor şi al Apa Nova.
Citeşte mai mult...

Grupul Rompetrol susţine comunităţile izolate din Vrancea şi Buzău

Email Imprimare PDF
Grupul Rompetrol a donat carburant pentru intervenţiile de deszăpezire a patru comunităţi izolate din judeţele Vrancea şi Buzău. Valoarea sprijinului acordat autorităţilor locale pentru eliberarea drumurilor se ridică la 7,000 USD.
Citeşte mai mult...

real,- Hypermarket sprijină persoanele din zonele rurale afectate de căderile masive de zăpadă

Email Imprimare PDF
real,- Hypermarket se alătură campaniei de ajutorare şi apelului de solidaritate lansat de Crucea Roşie Română, autorităţile române şi instituţiile de media.   
Citeşte mai mult...

Grupul Rompetrol a finalizat modernizarea Spitalului Municipal Câmpia Turzii

Email Imprimare PDF
bloc_operator_rompetrolGrupul Rompetrol, prin programul de responsabilitate socială – “Împreună pentru fiecare” a sprijinit cu peste 23.000 USD modernizarea spitalului Municipal din Câmpia Turzii, judetul Cluj. Sustinerea a vizat reabilitarea şi dotarea secţiei ATI (Anestezie, Terapie Intensivă), a blocului operator şi a spălătoriei spitalului.
Citeşte mai mult...

Compania Brother sprijină 10 proiecte ecologice

Email Imprimare PDF
Gradul ridicat de conştientizare ecologică în ceea ce priveşte imprimantele nu se realizează doar prin consumul redus de energie, economii la volumul de hârtie şi reciclarea cartuşelor de cerneală si a tonerelor. Pe lângă toate acestea, Brother sponsorizează un număr important de proiecte ecologice şi de protejare a mediului din întreaga lume.
Citeşte mai mult...

Heineken incurajeaza consumul responsabil prin campania globala "Sunrise belongs to moderate drinkers"

Email Imprimare PDF
HEINEKEN a lansat o campanie la nivel global, intitulata „Sunrise belongs to moderate drinkers”, pentru a incuraja consumul responsabil. Aceasta initiativa, care comunica in jurul marcii internationale de bere premium, face parte din campania internationala premiata „Open Your World”, care promoveaza un mesaj aspirational legat de consumul responsabil si adresat consumatorilor adulti. HEINEKEN a ales sa lanseze acest program in sezonul sarbatorilor de iarna, pentru a maximiza relevanta si impactul acestor mesaje.
Citeşte mai mult...

COSMOTE România publică primul său raport de responsabilitate corporativă, respectând standardul GRI G3.1

Email Imprimare PDF
COSMOTE România a publicat primul său Raport de Responsabilitate Corporativă, despre activităţile şi realizările din 2010, respectând standardul recunoscut internaţional GRI G3.1 şi conformându-se astfel celor mai înalte standarde internaţionale referitoare la încorporarea transparentă a sustenabilităţii în procesul de business.
Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner