CSR Romania

30 martie 2017

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa

Comunicate de presa

Bucureştenii au apă potabilă, dar ea nu curge şi la robinet

Email Imprimare PDF
Bucureştenii ar putea beneficia de accesul la cea mai ieftină sursă de apă potabilă, dar îi împiedică proasta calitate a apei şi dezinteresul autorităţilor şi al Apa Nova.
Citeşte mai mult...

Grupul Rompetrol susţine comunităţile izolate din Vrancea şi Buzău

Email Imprimare PDF
Grupul Rompetrol a donat carburant pentru intervenţiile de deszăpezire a patru comunităţi izolate din judeţele Vrancea şi Buzău. Valoarea sprijinului acordat autorităţilor locale pentru eliberarea drumurilor se ridică la 7,000 USD.
Citeşte mai mult...

real,- Hypermarket sprijină persoanele din zonele rurale afectate de căderile masive de zăpadă

Email Imprimare PDF
real,- Hypermarket se alătură campaniei de ajutorare şi apelului de solidaritate lansat de Crucea Roşie Română, autorităţile române şi instituţiile de media.   
Citeşte mai mult...

Grupul Rompetrol a finalizat modernizarea Spitalului Municipal Câmpia Turzii

Email Imprimare PDF
bloc_operator_rompetrolGrupul Rompetrol, prin programul de responsabilitate socială – “Împreună pentru fiecare” a sprijinit cu peste 23.000 USD modernizarea spitalului Municipal din Câmpia Turzii, judetul Cluj. Sustinerea a vizat reabilitarea şi dotarea secţiei ATI (Anestezie, Terapie Intensivă), a blocului operator şi a spălătoriei spitalului.
Citeşte mai mult...

Compania Brother sprijină 10 proiecte ecologice

Email Imprimare PDF
Gradul ridicat de conştientizare ecologică în ceea ce priveşte imprimantele nu se realizează doar prin consumul redus de energie, economii la volumul de hârtie şi reciclarea cartuşelor de cerneală si a tonerelor. Pe lângă toate acestea, Brother sponsorizează un număr important de proiecte ecologice şi de protejare a mediului din întreaga lume.
Citeşte mai mult...

Heineken incurajeaza consumul responsabil prin campania globala "Sunrise belongs to moderate drinkers"

Email Imprimare PDF
HEINEKEN a lansat o campanie la nivel global, intitulata „Sunrise belongs to moderate drinkers”, pentru a incuraja consumul responsabil. Aceasta initiativa, care comunica in jurul marcii internationale de bere premium, face parte din campania internationala premiata „Open Your World”, care promoveaza un mesaj aspirational legat de consumul responsabil si adresat consumatorilor adulti. HEINEKEN a ales sa lanseze acest program in sezonul sarbatorilor de iarna, pentru a maximiza relevanta si impactul acestor mesaje.
Citeşte mai mult...

COSMOTE România publică primul său raport de responsabilitate corporativă, respectând standardul GRI G3.1

Email Imprimare PDF
COSMOTE România a publicat primul său Raport de Responsabilitate Corporativă, despre activităţile şi realizările din 2010, respectând standardul recunoscut internaţional GRI G3.1 şi conformându-se astfel celor mai înalte standarde internaţionale referitoare la încorporarea transparentă a sustenabilităţii în procesul de business.
Citeşte mai mult...

Citi Foundation, Citibank România şi United Way sprijină incluzinea financiară şi educaţia tinerelor mame

Email Imprimare PDF
Începând cu luna noiembrie 2011, Citi şi United Way încurajează tinerele mame cu venituri mici să îşi continue studiile şi să devină independente.
Citeşte mai mult...

Rompetrol sprijină cu 10.000 USD dotarea echipajelor ISU- SMURD Bihor

Email Imprimare PDF
Grupul Rompetrol, prin programul de responsabilitate socială – Împreună pentru fiecare, a susţinut cu 10.000 USD dotarea echipajelor ISU/SMURD Bihor cu un sistem informatic de asistare decizională unic în România, ce va fi folosit în timpul misiunilor de urgenţă.
Citeşte mai mult...

Wunderman sprijină Salvaţi Copiii prin implementarea Galei Festivalului Brazilor de Crăciun

Email Imprimare PDF
Agenţia de publicitate Wunderman a organizat cea de-a unsprezecea ediţie a Galei Festivalul Brazilor de Crăciun, care are ca scop strângerea de fonduri pentru facilitarea accesului la educaţie al copiilor ce trăiesc în medii sociale vulnerabile.  Seara de gală a reunit, pe 8 decembrie, la Hotel Radisson Blu, companii şi persoane publice din diverse domenii, printre care amintim: BRD, Anchor Group, BCR, ECDL, Lidl, Vinexpert, Jean Valvis, Prinţesa Marina Sturdza, Enciu Fernando, Camelia Şucu.
Citeşte mai mult...

Habitat for Humanity România pe podium la Gala Voluntarilor cu “Big Build 2011”

Email Imprimare PDF
Habitat for Humanity România a câştigat premiul pentru ”Proiectul de voluntariat al anului în domeniul social”, în cadrul Galei Voluntarilor, eveniment ce a avut loc luni, 12 decembrie. Proiectul câştigător, Big Build, a presupus un voluntariat intensiv, implicând în medie 241 de voluntari pe zi, timp de cinci zile şi care împreună au realizat 12,865 de ore de voluntariat.
Citeşte mai mult...

Lidl România redă zâmbetele copiilor nevoiaşi

Email Imprimare PDF
Lidl România a iniţiat campania socială “Zâmbet de copil” prin care îşi propune colectarea de fonduri pentru sprijinirea copiilor săraci din România. Campania a început în decembrie 2011. Sumele de bani obţinute vor fi direcţionate către organizaţia “Salvaţi Copiii“ şi vor fi folosite pentru asigurarea hranei zilnice pentru copiii asistaţi din centrele organizaţiei.
Citeşte mai mult...

Cedează volanul când bei! Sau care este secretul unei petreceri cu final fericit.

Email Imprimare PDF
Pentru cel de-al patrulea an consecutiv, Asociaţia “Berarii României”, cu sprijinul Direcţiei Rutiere din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române şi al Consiliului Naţional al Audiovizualului, continuă campania de conştientizare a şoferilor români cu privire la adoptarea unui comportament responsabil la volan, în scopul reducerii accidentelor rutiere care au drept cauză consumul de alcool. Astfel, conducătorilor auto li se reaminteşte să nu urce la volanul maşinii după ce au consumat băuturi alcoolice, ci să recurgă la orice alt mod pentru a ajunge cu bine acasă: să apeleze la un prieten care nu a băut, să ia un taxi sau să folosească mijloacele de transport în comun.
Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner