CSR Romania

29 aprilie 2017

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa Avon Cosmetics şi Starcom MediaVest lansează a nouă ediţie a Campaniei pentru sănătatea sânilor

Avon Cosmetics şi Starcom MediaVest lansează a nouă ediţie a Campaniei pentru sănătatea sânilor

Email Imprimare PDF
De 10 ani, Avon Cosmetics România împreună cu Starcom MediaVest Group susţin “Campania pentru sănătatea sânilor” - o amplă campanie de educare şi informare, dedicată luptei împotriva cancerului la sân. Ediţia de anul acesta a campaniei constă într-un program naţional de control mamografic  gratuit, oferit femeilor 40+ cu venituri sub 1000 de lei/lună. Campania, concepută şi realizată de echipa Starcom, se desfăşoară în perioada august – noiembrie, fiind promovată pe TV printr-un testimonial susţinut de Andreea Marin-Bănică, în mediul online, în print (peste 18 reviste de femei), OOH, dar şi prin evenimente locale.

“Anul acesta, de dragul femeilor şi pentru a celebra cei 10 ani de campanie,  ne-am propus  să transformăm o campanie de informare, într-o campanie a promisiunilor reale, a acţiunii concrete.” a declarat Corina Bernschutz, Director de Inovaţie Starcom MediaVest.

Idea campaniei, pleacă de la statistica tristă că în România cancerul la sân este prima cauză de deces în rândul femeilor, iar accesibilitatea redusă şi absenţa veniturilor fiind printre principalele motive pentru care femeile se prezintă la control în stadiul avansat al bolii. Studiile realizate în ţările unde sunt deja implementate programe de screening naţional arată că aceste programe duc la scăderea mortalităţii cu până la 40%. În România însă, în 2011, doar 7 din 1000 de femei au avut acces la o mamografie gratuită, în contextul în care controlul periodic este singura modalitate de depistare precoce a cancerului la sân. Pentru mai multe detalii, vă rugăm accesaţi www.stopcancerlasan.ro.

“În fiecare an, prin Campania pentru Sănătatea Sânilor, invităm femeile să facă o promisiune pentru viaţă, le vorbim despre modalităţile de diagnosticare precoce a cancerului la sân şi încurajăm voluntarii să susţină evenimentele educatative. Succesul iniţiativei noastre depinde în mare măsură de sprijinul partenerilor şi susţinătirilor noştrii. Parteneriatul puternic, de lungă durată cu echipa Starcom MediaVest Group şi implicare acestora cu sufletul în acest proiect sunt atuul pe care orice companie şi l-ar dori”, a declarat Raluca Kisescu, Director de marketing Avon România şi Moldova.


Din punct de vedere execuţional, timp de zece săptămâni, femeile au fost invitate să se înscrie în program pe siteul campaniei www.stopcancerlasan.ro, respectând condiţiile de înscriere (40+y.o., venit sub 1000 ron/lună). În acest moment, aproximativ 6000 de femei solicită un control mamografic gratuit.

În cadrul campaniei, Avon Cosmetics oferă 2500 de mamografii gratuite. Pentru a susţine însă toate cele 6000 de cereri, programul are şi o componentă de strângere de fonduri. Donaţiile vor putea fi făcute în cadrul teledonului ,,O mamografie, o viaţă salvată”, special realizat şi difuzat în direct din studiourile Kanal D, sâmbata 3 noiembrie, începând cu ora 21.00. Emisiunea, prezentată de Andreea Marin-Bănica, ambasadorul campaniei, are deja suportul vedetelor Kanal D şi al altor vedete: Maia Morgenstern, Proconsul, Nico&Vladimir Miriţă, Maria Radu, Hara şi alţii. Toţi vor răspunde în direct apelurilor celor care doresc să doneze.

O altă modalitate de a dona este trimiterea unui SMS la numărul de telefon 8835, până pe 19 noiembrie. Valoarea SMS-ului este de 2 euro, cu TVA inclus, valabil în orice reţea dintre Orange, Vodafone şi Cosmote.

Totodată, campania este realizată în parteneriat cu Fundaţia  Regina Maria şi cu sprijin deosebit din partea postului de televiziune Kanal D, dar nu în ultimul rând al tuturor celor care s-au implicat în această campanie.

Echipa Starcom care a participat la realizarea acestei campanii este formată din: Corina Bernschutz (Innovation Director), Mihaela Mihai (Activation Specialist), Ioana Giosan (Online Project Manager).

Echipa Avon implicată în campanie este formată din: Denisa Mihai (Corporate Social Responsibility Specialist), Bogdan Berdacovici (PR&Advertising Manager), Raluca Kişescu (Director de marketing Avon România şi Moldova).

Banner