CSR Romania

15 august 2022

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa Programele de CSR derulate de Coca-Cola HBC Romania, nominalizate la cele mai prestigioase competitii internationale de comunicare

Programele de CSR derulate de Coca-Cola HBC Romania, nominalizate la cele mai prestigioase competitii internationale de comunicare

Email Imprimare PDF

Patru dintre programele de responsabilitate sociala derulate de Coca-Cola HBC Romania au primit recunoastere internationala in aceasta primavara, in cadrul CIPR Excellence Awards, IPRA Golden World Awards si SABRE Awards.
Astfel, “Adopta un rau de la izvoare pana la varsare”, “Programul de Colectare Selectiva”, “Grija pentru mediu incepe din masina ta” si revista interna Zoomzet au fost nominalizate alaturi de campanii si programe de comunicare ale companiilor din intreaga Europa.


Programul “Adopta un rau de la izvoare pana la varsare”, care reuneste eforturile companiei in directia protejarii si conservarii resurselor de apa, a fost nominalizat in cadrul CIPR Excellence Awards, la categoria Responsabilitate Sociala Corporativa (Corporate Social Responsibility).


Programul “Colectare Selectiva”, care are o puternica componenta educationala si de lobby pe tema colectarii selective si a reciclarii, a primit dubla recunoastere la competitiile IPRA Golden Awards si SABRE Awards, categoria Public Affairs.


Tot in cadrul IPRA Golden Awards a fost nominalizat si programul intern de conducere preventiva si ecologica “The care for the environment start from my car” (“Grija fata de masina incepe din masina ta”), la categoria Comunicare Interna (Internal Communications). O alta initiativa interna a companiei, revista Zoomzet, a primit Certificate of Excellence la sectiunea Bronze SABRE Awards, categoria Comunicare Interna (Internal Communications).


“Suntem extrem de incantati si onorati in acelasi timp de nominalizarea initiativelor noastre in cadrul celor mai prestigioase competitii internationale de comunicare si relatii publice. Recunoasterea primita la nivel international pentru programele derulate ne confirma inca o data importanta majora a platformei de responsabilitate sociala pe care am dezvoltat-o, nu numai pentru beneficiarii directi ai campaniilor, ci si pentru obiectivele de business definite la nivel de companie”, a declarat Laura Sgarcitu, Specialist Programe Comunitare Coca-Cola HBC Romania.


Coca-Cola HBC Romania promoveaza responsabilitatea sociala prin investitii in 4 directii: comunitatea si mediul (conservarea si protejarea resurselor de apa, energia si protejarea climei, recuperarea si reciclarea ambalajelor), locul de munca (perfectionarea angajatilor), piata (sanatatea consumatorilor).

Despre campaniile si materialele premiate
“Adopta un rau de la izvoare pana la varsare” include, incepand cu anul 2007, toate initiativele Coca-Cola HBC Romania in directia protejarii si conservarii resurselor de apa din zonele in care compania isi desfasoara operatiunile. Programul a atras sprijinul mai multor organizatii neguvernamentale, atat entitati internationale, cat si organizatii locale cu expertiza in domeniul protejarii resurselor de apa. Programul vizeaza nu doar solutionarea unor probleme de mediu, ci  si dezvoltarea comunitatilor din zonele respective.


„Programul de Colectare Selectiva” este expresia angajamentului Coca-Cola HBC Romania de a contribui la crearea unui sistem integrat de recuperare si reciclare a deseurilor de ambalaje, dar si de a educa populatia in aceasta directie.
Programul intern de conducere ecologica si responsabila “Grija fata de masina incepe din masina ta” se adreseaza angajatilor Coca-Cola HBC care conduc masini din flota companiei, cu scopul de a-i educa in directia condusului ecologic si sigur.


Zoomzet, revista interna a Coca-Cola HBC Romania, reprezinta nu numai un instrument de comunicare, dar si o modalitate de dezvoltare a culturii organizationale, care reflecta performantele angajatilor, fiind o platforma de comunicare atat in interiorul companiei, cat si in relatia cu constituentii externi.

Banner