CSR Romania

27 februarie 2020

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa Raportul de responsabilitate socială corporativă France Telecom-Orange

Raportul de responsabilitate socială corporativă France Telecom-Orange

Email Imprimare PDF

csr_reporting_2Grupul France Telecom-Orange şi-a publicat raportul de responsabilitate socială corporativă pentru anul 2009. Raportul conţine detalii despre strategia consolidată de CSR a Grupului, bazată pe realizările din ultimii 15 ani. Documentul oferă informaţii despre acţiunile desfăşurate în 2009, dar şi despre planurile pentru anul 2010, menite să aducă mai multe beneficii clienţilor, angajaţilor şi întregii societăţi.

Stéphane Richard, Chief Executive Officer, declară: „Responsabilitatea socială corporativă este obligatorie pentru asigurarea profitabilităţii şi ambiţiilor noastre pe termen lung. Într-un mediu extrem de competitiv în care tot mai multe pieţe ajung la maturitate, ambiţia noastră în privinţa CSR încurajează inovaţie şi capacitatea de a ne diferenţia de ceilalţi. Orange are convingerea că implicarea în CSR stă la baza misiunii de a crea legături sociale între oameni”.

Construind reţelele viitorului, France Telecom-Orange oferă oamenilor mijloace de dezvoltare reciprocă. Raportul descrie eforturile Grupului de a împărtăşi cât mai multor oameni beneficiile aduse de tehnologie, în toate regiunile lumii în care este prezent Grupul, în deplină transparenţă şi siguranţă.

De asemenea, raportul conţine detalii despre modul în care Orange îşi ajută clienţii şi întreaga societate să se „ecologizeze” prin inovaţii exemplare şi responsabile.

Raportul evidenţiază numeroase realizări şi indicatori de performanţă, ilustrând cele patru angajamente CSR ale Grupului:

- recunoaşterea şi susţinerea angajaţilor săi,
- garantarea transparenţei, calităţii şi securităţii pentru clienţii săi,
- oferirea beneficiilor lumii digitale unui număr cât mai mare de oameni,
- conceperea unor soluţii inovatoare pentru o lume mai verde.

Realizat în conformitate cu standardul AA1000 şi liniile directoare GRI-G3, raportul pentru anul 2009 a fost auditat de firma de consultanţă Deloitte care a acordat calificativul de „asigurare limitată” pentru strategia CSR a Grupului, pentru indicatorii de performanţă cheie şi pentru realizări. Auditorii confirmă auto-evaluarea pe baza liniilor directoare GRI G3 care a contribuit la nivelul de aplicare A+.

Raportul pe anul 2009 este disponibil la adresa www.orange.com/en_EN/responsibility.

Banner