CSR Romania

28 iulie 2017

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News CSR News: Tendinte & Cercetari

CSR News: Tendinte & Cercetari

Mesajele scrise de pe pachetele de ţigări au 0 impact

Email Imprimare PDF
Synergon Consulting, compania cu cea mai mare expertiză în cercetare prin tehnici de neuromarketing din România, a realizat în premieră un studiu despre impactul imaginilor de pe pachetele de ţigări asupra fumătorilor şi a ex-fumătorilor. Studiul a fost realizat ca o iniţiativă de responsabilitate socială de către Synergon Consulting în colaborare cu Medix Co, în perioada 2010 – 2011 şi reprezintă o premieră în investigarea armelor de luptă împotriva fumatului în România, cu ajutorul tehnicilor neuroştiinţifice.
Citeşte mai mult...

Târgul ONG-urilor, la Petrom City

Email Imprimare PDF

petrom_targ2Petrom a organizat, pentru al cincilea an consecutiv, campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal în rândul angajaţilor companiei. Prin aceasta prevedere orice contribuabil persoană fizică, să redirecţioneze 2% din impozitul pe venit către o entitate nonguvernamentală. Campania s-a derulat în perioada 19 - 23 martie la nivelul întregii companii. Petrom a reunit în materialele informative ale campaniei peste 150 de organizaţii active la nivel naţional şi local (în comunităţile în care compania îşi desfăşoară activitatea) în domenii precum educaţie, sănătate, protecţia mediului şi programe sociale.

Citeşte mai mult...

CSR: implicare, trend sau investiţie?

Email Imprimare PDF
logo_graspPentru că 2011 este Anul European al Voluntariatului, acest concept pare să fi intrat în vocabularul ”uzual” al societăţii, cu atât mai mult cu cât Barometrul European din mai 2010 arată că sunt 100 de milioane de voluntari în Uniunea Europeană, dintre care 4 milioane sunt români. Mai mult decât atât, în acest an vorbim, de asemenea, despre proiecte de implicare civică sau despre CSR, bune practici ce sunt în continuă creştere în România. Dar cum se leagă de fapt aceste faţete ale realităţilor sociale, ce implicaţii au ele pentru sectorul privat, de exemplu?
Citeşte mai mult...

Analiză Zelist Monitor: Petrom, Rompetrol şi BCR - principalele 3 companii asociate cu domeniul CSR în social media românească

Email Imprimare PDF

social_media_csrAm dorit să observăm care dintre principalele companii care desfăşoară acţiuni de CSR în România sunt cel mai des asociate cu acest context de către participanţii în social media. Altfel spus, care dintre marile companii care activează în domeniul responsabilităţii sociale sunt cel mai des menţionate în social media, însă cu strictă referire la acest domeniu/context. Nu facem un top al vizibilităţii companiilor sau a campaniilor desfăşurate, ci ne interesează să observăm asocierea dintre branduri şi un anumit context.

Citeşte mai mult...

Romania, codasa in ceea ce priveste sprijinul statului pentru activitati de CSR

Email Imprimare PDF
Statul roman acorda un sprijin minor companiilor care deruleaza sau intentioneaza sa desfasoare activitati de responsabilitate sociala, desi instrumente prin care acest tip de actiuni pot fi incurajate exista. Romania se plaseaza astfel la mijlocul esalonului tarilor europene in ceea ce priveste initiativele prin care statele nationale sprijina platformele de CSR ale companiilor.
Citeşte mai mult...

GreenBiz Forum 2011: Lecţii despre sustenabilitate

Email Imprimare PDF
green-biz_logo1.    Cu o floare nu se face primăvară, dar se face CSR, a deschis conferinţa Mihaela Nicola, CEO The Group. Green are sens doar la nivel individual şi se traduce prin bunul-simţ, acele mici acţiuni pe care le poţi face acasă. Dacă mutăm focusul asupra companiilor, este bine de menţionat faptul că mai important în demersul green, sustenabil a unei companii este faptul că are un efect pozitiv asupra comunităţii. Este mai puţin real să punem la îndoială motivele ascunse, egoiste sau de capitalizare a imaginii acelei companii, consideră Mihaela Nicola.
Citeşte mai mult...

Liderii de afaceri intenţionează să menţină sau chiar să majoreze bugetul alocat activităţiilor de CSR

Email Imprimare PDF
În ciuda incertitudinii economice, rezultatele recentului sondaj "BSR/GlobeScan State of Sustainable Business Poll 2010" arată că peste opt din zece respondenţi (84%) sunt oarecum optimişti sau foarte optimişti cu privire la faptul că afacerile internaţionale vor integra CSR-ul/sustenabilitatea în cadrul strategiilor şi operaţiunilor lor de bază în următorii cinci ani. Aproape toţi (94%) din cei 377 de respondenţi, selectaţi din cadrul reţelei BSR formată din peste 250 companii membre, au declarat că firmele pentru care lucrează intenţionează să menţină sau să crească bugetele dedicate programelor de CSR în anul ce urmează. Aproape trei sferturi se aşteaptă să majoreze şi sumele dedicate comunicării interne şi externe a CSR-ului/sustenabilităţii.
Citeşte mai mult...

Marketingul legat de o cauză (Cause Related Marketing) câştigă adepţi în rândul bărbaţilor

Email Imprimare PDF

causesurveyUn studiu recent realizat în rândul bărbaţilor de către PRWeek şi Barkley a descoperit date surprinzătoare cu privire la atracţia pe care bărbaţii o resimt faţă de brandurile care au un program de marketing construit în jurul unei cauze sociale. Total opus presupunerii naturale cum că femeile sunt singurele atrase de programele ce au la bază o cauză socială,  88% dintre bărbaţii intervievaţi declară că este important ca brandul să susţină o cauză, 61% au cumpărat un brand pentru că sprijinea o cauză, 67% ar încerca un brand pentru că a sprijinit o cauză, iar 55% ar plăti mai mult pentru un brand care a susţinut o cauză.

Citeşte mai mult...

În Europa de Est, raportarea în domeniul CSR face progrese importante

Email Imprimare PDF
csr_reportConform unui studiu realizat de compania suedeză GES Investment Services, multe rapoarte de CSR din Rusia, Polonia şi Republica Cehă sunt acum „la fel de bune” ca cele din Austria, Irlanda şi Grecia, când vine vorba de raportarea nefinanciară.
Citeşte mai mult...

4 din 10 români din mediul urban deţin în gospodărie echipamente electrice nefuncţionale

Email Imprimare PDF
ecoticAproape 40% dintre românii din mediul urban deţin în gospodăriile proprii echipamente electrice şi electronice nefuncţionale, motivele principale fiind intenţia de a le repara (33,6%) sau faptul că nu ştiu ce ar putea face cu acestea după scoaterea din uz (41%), arată rezultatele celui mai recent studiu realizat de organizaţia ECOTIC şi compania de cercetare de piaţă Daedalus Millward Brown.
Citeşte mai mult...

Companiile revin la îndelung neglijata latură socială a sustenabilităţii corporative

Email Imprimare PDF

sustainability67% dintre profesioniştii din domeniul sustenabilităţii corporative care au răspuns la un studiu al Ethical Corporation au declarat că firmele lor „măsoară impactului social şi/sau economic al propriilor activităţi asupra comunităţilor în care funcţionează”.
Citeşte mai mult...

Cargill face donaţii pentru victimele inundaţiilor din România

Email Imprimare PDF
Cargill România a răspuns apelului umanitar lansat de Crucea Roşie România privind ajutorarea victimelor inundaţiilor, printr-o donaţie în valoare de 10,000 USD.
Citeşte mai mult...

Ethical Performance: un nou model de indicatori cheie ai performanţei

Email Imprimare PDF

csr_reportingUn  sistem inovator de dezvoltare a indicatorilor cheie ai performanţei (ICP) utili pentru raportarea sustenabilităţii a fost detaliat intr-un nou raport de cercetare.

Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner