CSR Romania

29 iunie 2017

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News CSR News: Tendinte & Cercetari Marketingul legat de o cauză (Cause Related Marketing) câştigă adepţi în rândul bărbaţilor

Marketingul legat de o cauză (Cause Related Marketing) câştigă adepţi în rândul bărbaţilor

Email Imprimare PDF

causesurveyUn studiu recent realizat în rândul bărbaţilor de către PRWeek şi Barkley a descoperit date surprinzătoare cu privire la atracţia pe care bărbaţii o resimt faţă de brandurile care au un program de marketing construit în jurul unei cauze sociale. Total opus presupunerii naturale cum că femeile sunt singurele atrase de programele ce au la bază o cauză socială,  88% dintre bărbaţii intervievaţi declară că este important ca brandul să susţină o cauză, 61% au cumpărat un brand pentru că sprijinea o cauză, 67% ar încerca un brand pentru că a sprijinit o cauză, iar 55% ar plăti mai mult pentru un brand care a susţinut o cauză.


Cu toate acestea, 68% dintre directorii de marketing din corporaţii declară că nu au niciun plan prin care să vizeze direct bărbaţii în eforturile pe care le depun în jurul unei cauze.

Una dintre cele mai interesante constatări ale studiului din acest an rezultă din răspunsurile consumatorilor. Rugaţi fiind să identifice companiile care nu au programe construite pe o cauză, dar care ar trebui să facă asta, cele mai multe răspunsuri au inclus BP, Apple şi Goldman Sachs.

Deşi bărbaţilor le pasă de cauzele sociale cel puţin la fel de mult ca reprezentantelor sexului feminin, au existat diferenţe între cele două categorii. Când vine vorba de cauzele pe care le susţin, bărbaţii aleg copiii/educaţia, iar femeile aleg sănătatea (conform datelor din Studiul Cauzelor din 2009). Totuşi, când vine vorba de sănătate, 94% dintre bărbaţi au declarat că s-au simţit confortabil să sprijine cauze care vizau problema cancerului de prostată, SIDA sau a bolilor cardiace.

Studiul  fost realizat de CAWalker în perioada 12-23 august 2010. S-au trimis notificări pe email către aproximativ 4.252 profesionişti din marketing şi 2.365 consumatori. Un număr total de 79 profesionişti în marketing şi PR şi 536 consumatori de sex masculin au completat studiul online. Rezultatele nu au fost ponderate şi sunt testate din punct de vedere statistic la un nivel de încredere de 90%.

Pentru a vizualiza studiul complet, accesati www.barkleyus.com.

 



Sursa CSRwire
Banner