CSR Romania

17 octombrie 2017

Ultima ora:
Esti in sectiunea: Studii de caz

Studii de caz

Clar şi limpede

Email Imprimare PDF

renovare_izvor_lobogoHarghita este o zonă în care natura a rămas neatinsă, fiind recunoscută pentru calitatea deosebită a apei. Izvoarele minerale din Harghita sunt faimoase pentru proprietăţile lor, atât în România, cât şi în străinătate. Astfel, pentru a proteja şi conserva această resursă, MaiMultVerde şi Ciuc Premium au demarat proiectul „Clar şi limpede”. Activităţile planificate în cadrul proiectului sunt: renovarea sau construirea a şapte pavilioane pentru păstrarea purităţii apelor şi informarea publicului referitor la existenţa acestor izvoare pure, istoria şi importanţa lor .

Citeşte mai mult...

Case pentru persoanele cu dizabilităţi -studiu de caz Habitat for Humanity

Email Imprimare PDF

studiucaz_habitatÎn România, tinerii cu dizabilităţi, fie ele intelectuale, fie motorii, sunt deseori împinşi la marginea societăţii, neoferindu-li-se şansa de a face parte din comunitate, de a fi integraţi social şi profesional. Situaţia lor devine şi mai critică după ce împlinesc 18 ani, când unii dintre aceşti tineri, aflaţi în centre de plasament, sunt puşi în situaţia de a se descurca pe cont propriu, fără nici un fel de asistenţă.

Citeşte mai mult...

Studiu de caz: "Adoptă un râu de la izvoare până la vărsare"

Email Imprimare PDF

coca_cola_studiu_de-cazTema/ Oportunitatea

Pentru Sistemul Coca-Cola, resursele de apă reprezintă o prioritate strategică şi un element-cheie în operaţiunile sale. De aceea, Sistemul a dezvoltat o amplă platformă de CSR destinată protejării şi conservării resurselor de apă, cu rezultate impresionante şi autoreplicabilitate: „Adoptă un râu de la izvoare până la vărsare”. Programul a vizat o arie extinsă, de la Vatra Dornei, unde Sistemul Coca-Cola îşi îmbuteliază apele minerale, şi până în Delta Dunării, monument UNESCO, cuprinzând 9 oraşe şi acoperind o zonă de 450 km.

Citeşte mai mult...

Finanţele Mele

Email Imprimare PDF

bcrEducaţia financiară a tinerilor este parte integrantă din strategia de CSR a BCR, care doreşte să educe viitorii clienţi să consume şi să investească responsabil. Aceasta a fost premisa programului "Finantele Mele", initiat de BCR si distins cu Silver Award for Excellence la Romanian PR Award 2009.

Citeşte mai mult...

Colorează un zâmbet - o campanie pentru spitalele de copii

Email Imprimare PDF
praktikerÎn 2008, Praktiker România a luat decizia de lansa un program social extins la nivel naţional. Campania „Colorează un zâmbet” a pornit de la un argument considerat nu numai important, ci si apropiat de specificul domeniului în care activează compania: nevoia de schimbare a ambientului din spitalele de copii. Este stiut faptul că atmosfera din spitale este rece, impersonală, monotonă. Chiar dacă vorbim despre clădirile în care au avut loc de curând lucrări de renovare si amenajare, ambientul acestor spaţii rămâne în continuare apăsător, mai ales pentru copii.
Citeşte mai mult...

Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!

Email Imprimare PDF
germanosSafe Drive este o campanie de CSR lansată de Germanos sub sloganul “Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!”  Campania a vizat informarea şi educarea şoferilor şi a viitorilor conducători auto asupra utilizării kiturilor hands free, când vorbesc la telefon în timp ce conduc un autovehicul, singura opţiune legală şi sigură.
Citeşte mai mult...

Poliţia verde a copiilor

Email Imprimare PDF
henkelCompania Henkel se implică activ în viaţa societăţii, dorind să “facă viaţa oamenilor mai uşoară, mai bună şi mai frumoasă”.  Pe lângă viziunea companiei, una din cele 10 valori ale companiei vorbeşte despre responsabilitate socială. Compania este preocupată de mediul înconjurător şi este un partener activ în cadrul comunităţii.
Citeşte mai mult...

Bucureştiul Respiră

Email Imprimare PDF
carpatcement_practiceDupă două ediţii ale programului „Bucureştiul Respiră”, în care Carpatcement a plantat păduri de protecţie pe o suprafaţă de peste 5,2 hectare, continuarea programului reprezintă în sine o provocare. Astfel, când un program ajunge la cea de-a treia ediţie, cum se poate scăpa de repetitivitate, cum poate fi reinventat? Răspunsul a venit din nevoia localnicilor pe care reprezentanţii Carpatcement au observat-o pe întreaga perioadă a dezvoltării programului - lipsa unui spaţiu verde special amenajat şi a unui parc de joacă pentru copii.
Citeşte mai mult...

Umbrela Verde

Email Imprimare PDF
rogalski_tuborgCampania „Umbrela Verde” iniţiată de Tuborg România în 2007 pleacă de la un adevăr - singurul mod în care putem proteja natura este să o protejăm de noi înşine. Tuborg România, alături de partenerii săi, Fundaţia Mereu Aproape şi Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile, au demonstrat că nu există misiune imposibilă pentru PR, chiar dacă e nevoie de timp şi ambiţie pentru a schimba comportamentul românilor în privinţa conservării naturii pentru generaţiile viitoare. În acelaşi timp, campania dovedeşte faptul că o iniţiativă de responsabilitate socială relevantă pentru consumatori poate deveni o platformă de diferenţiere şi loializare pentru un brand.
Citeşte mai mult...

Atinge Polul Pozitiv în Comunicare

Email Imprimare PDF

rombat_vitrinaLa sfârşitul anului 2007 compania Rombat S.A. a luat decizia de a se implica mai mult în activitatea profesională a jurnaliştilor, dând acestora o mână de ajutor în perfecţionarea carierei lor. Astfel agenţia Vitrina Advertising a propus companiei, campania Atinge Polul Pozitiv în Comunicare, o campanie care s-a adresat în exclusivitate presei locale (din toată ţara). De ce presa locală? Pentru că jurnaliştii locali au un acces destul de greu la asemenea training-uri şi deoarece compania Rombat urma ca în perioada viitoare să deschidă mai multe centre Rombat în cele mai importante localităţi din ţară.

Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner