
Concepte de baza
Alexandra Pode, roPot: Dinspre CSR înspre antreprenoriat social, de la periferie către "miezul" afacerii

Laura Sgârcitu, Coca-Cola HBC România: De ce ar trebui să susţină companiile voluntariatul

CSR - la răscruce de drumuri

O solutie pentru iesirea din criza: dezvoltarea durabila
Criza care a zguduit toate sistemele financiare ale lumii in ultimii 2 ani este imboldul de care avea nevoie economia mondiala pentru a trece spre ceea ce specialistii numesc dezvoltare sustenabila. In ultimii 30 de ani PIB-ul mondial s-a dublat, dar cresterea economica inregistrata a avut la baza utilizarea nerationala a resurselor, care s-au imputinat dramatic. Ritmul actual al cresterii nu mai poate fi mentinut, iar o solutie probabila pentru iesirea din impas este dezvoltarea durabila.
Etica în afaceri nu este un lux: Despre implicarea socială a IMM-urilor

Mai multe întrebări decât răspunsuri: responsabilitate corporatistă în România

Pentru o implicare sociala a companiilor

Ce-ul, De ce-ul şi Cum-ul în CSR. Un proiect al Institute for Public Relations
Într-un fel sau altul, toate discuţiile despre CSR se reîntorc la faimoasa, sau mai puţin faimoasa, afirmaţie a lui Milton Friedman (1970), aceea că CSR-ul este un fleac. Friedman a traversat zeci de ani de controversă, susţinând că singura responsabilitate a companiilor este aceea de a creşte profiturile:
Pentru un capitalism moral: reconciliind interesul privat şi binele public

De la profit la aşteptările comunităţii

Programele de responsabilitate socială nu sunt o prioritate a mediului românesc de afaceri

Mai multe articole..
- Însemnări din România: Responsabilitate socială corporatistă în Europa Central-Estică
- Între a nu face rău şi a face bine: Repere morale în programele de responsabilitate socială corporatistă
- Brandurile se redefinesc şi se distrug "pe stradă": Despre responsabilitate socială în mediul românesc de afaceri
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL