CSR, sustenabilitate, mediu, verde, etic, social, dialog, cooperarea, implicare, angajament. Dacă e să căutăm nişte „etichete” în legătură cu această tematică, aceste ar fi unele dintre cuvintele cheie, asta până când următorul „inovator” va găsi şi/sau inventa un alt cuvânt „cool” care să ofere corporaţiilor o scuză pentru modul în par să fie sustenabile, când de fapt se comportă exact la fel.
Transparenta si Credibilitate in CSR
Twitter, transparenţă şi CSR
Twitter şi alte social media au creat o nouă paradigmă în ceea ce priveşte comunicarea, modul de reacţie şi responsabilitatea companiilor. Aceste instrumente au capacitatea de a arăta împăratului hainele companiilor şi asta şi fac. Asumarea unui rol de lider autentic în domeniul responsabilităţii sociale a companiilor şi sustenabilităţii poate direcţiona şi proteja companiile împotriva ravagiilor create de aceste noi paradigme de comunicare. De fapt, ele chiar pot deveni instrumente care să asigure succesului organizaţiei.