Cercetari
Green Brands Survey: Majoritatea consumatorilor (peste 60%) vrea să cumpere produse de la companii responsabile faţă de mediu
Starea sectorului neguvernamental -studiu realizat de Gala Societăţii Civile cu sprijinul Ursus Breweries
Studiul vine în întâmpinarea nevoilor sectorului non-profit, oferind o imagine de ansamblu asupra stării sectorului, asupra problemelor pe care acesta le întampină în desfăşurarea activităţilor, asupra relaţiilor cu celelalte sectoare ale societăţii şi asupra relaţiei cu mass-media.
Transparenţă şi credibilitate în practicile de responsabilitate socială corporatistă
Dialogul dintre companii şi partenerii lor - Chestionar internaţional
Un dialog eficient cu grupurile cointeresate poate fi privit ca un compromis între infinitele aşteptări ale acestor grupuri şi resursele limitate ale companiei. Între acestea nu va exista niciodată un consens deplin. Dată fiind diversitatea intereselor pe care le reprezintă, grupurile sociale doresc să obţină cât mai mult de la companii. Companiile, la rândul lor, sunt nevoite să balanseze în permanenţă costurile şi beneficiile generate de satisfacerea aşteptărilor acestor grupuri.