
În ce măsură consumatorii ţin cont de sustenabilitate atunci când optează pentru un brand, produs sau serviciu?
În ce fel preferinţa şi grija pentru mediu a consumatorilor diferă de la o ţară la alta?
În ce mod s-a schimbat percepţia consumatorilor din 2009 până în 2010 asupra a ceea ce înseamnă “green” ?
Care dintre percepţiile consumatorului reprezintă o provocare pentru companii în „spaţiul verde”?
Principalele rezultate relevă faptul că:
-Majoritatea consumatorilor (peste 60%) vrea să cumpere produse de la companii responsabile faţă de mediu
-Consumatorii aşteaptă din partea companiilor „verzi” să se implice într-un set de acţiuni, precum reducerea toxinelor, reciclare şi utilizarea responsabilă a apei
-Mulţi consumatori planifică să cheltuiască mai mult pe produse „verzi”, în special pe pieţele cu economii în curs de dezvoltare
-Companiile se pot conecta la consumatori, implindu-se în problemele locale de mediu şi răspunzând grijilor şi intereselor acestora
-Aspectele cu privire la mediu care îi interesează pe consumatori diferă de la o ţară la alta
-Obstacolele ce apar în cumpărarea produselor “verzi” diferă de la ţară la ţară
-Consumatorii se informează în legătură cu produsele „verzi” prin mijloace diferite
Rezultatele integrale ale studiului pot fi consultate aici.
Studiul Image Power Green Brands a fost realizat la nivel global de către Landor Associates şi lansat în România de agenţia de branding şi marketing Seed Consultants.