Experti romani
CSR pe termen lung
În dialog cu Ilinca Macri despre beneficiile raportării, dialogului şi transparenţei în CSR
Nu i-aş spune aşa, ci mai curând un efort de echipă pentru strângerea unor informaţii relevante pentru indicatorii din standardul de raportare folosit, GRI în cazul nostru.
Costinela Drăgan: Despre provocările zilnice în gestionarea proiectelor de responsabilitate socială la Rompetrol Grup
Caroline Fernolend: Companiile pot juca un rol important în conservarea patrimoniului cultural
Transparenţa ca formă de relaţionare socială. În dialog cu Corina Vasile, Senior Communication Director Raiffeisen Bank
Ce înseamnă RaiffeisenComunitati.ro în procesul de transparentizare asumat de bancă?
Am pornit de la ideea că merită să punem la un loc iniţiativele noastre de CSR. Motivele sunt mai multe: şi angajaţii şi clienţii noştri cred că proiectele de CSR ar trebui mai mult comunicate - pe de o parte, ca să încurajeze şi alte companii şi comunităţile în general în această direcţie, pe de altă parte, aşa cum spuneţi, pentru transparentizarea acestor proiecte.
Oana Năstase: Internetul şi social media sunt pârghii esenţiale în comunicarea programelor de CSR Rompetrol
Shajjad Rizvi: Voluntariatul corporatist ar trebui regândit
Anca Rarău, Director Marketing & Comunicare, Banca Transilvania: Activităţile de CSR influenţează pozitiv performanţa financiară a companiilor
Cred că activităţile de CSR influenţează pozitiv performanţa financiară a companiilor. Oamenii aleg mai uşor, mai repede să lucreze cu companii care demonstrează „că au suflet”, aşa cum este şi Banca Transilvania. CSR-ul trebuie să fie un instrument de business şi parte a strategiei generale a unei companii.
Paul Olteanu, trainer şi membru CROS: Investiţia în educaţie este una transformaţională, şi nu un exerciţiu de PR!
Rolul pe care CROS şi-l asumă este ca, prin modelul de educaţie alternativă proiectat, să reducă prăpastia dintre ce învaţă oamenii şi ce se aşteaptă de la ei în lumea reală. Căutăm parteneri care îşi doresc şi ei acelaşi lucru şi care înţeleg că investiţia în educaţie este una transformaţională şi cu bătaie pe termen lung, şi nu un exerciţiu de PR.
Oana Toiu, roPot: Antreprenoriatul social -afacerea care reuşeşte să îşi producă singură valoarea de care are nevoie
roPot este o echipă formată din 4 oameni şi 12 colaboratori care cred cu tărie că lumea business-ului nu este atât de diferită de lumea socialului precum am putea crede la prima vedere. Din acest motiv, organizaţia promovează antreprenoriatul social ca fiind cea mai bună soluţie de business a viitorului. Oana Toiu, colaborator roPot, ne spune mai multe despre aceasta în interviul de mai jos.
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL