CSR Romania

07 octombrie 2024

Ultima ora:
Esti in sectiunea: Interviuri Experti romani

Experti romani

CSR pe termen lung

Email Imprimare PDF
ilustratie_rompetrol_ovidromCSR România a stat de vorbă cu Alexey Golovin, Directorul de Comunicare al Rompetrol, şi Leslie Hawke, co-fondatoarea Asociaţiei OvidiuRo, despre motivele pentru care continuă să lucreze împreună după atâţia ani.  
Citeşte mai mult...

În dialog cu Ilinca Macri despre beneficiile raportării, dialogului şi transparenţei în CSR

Email Imprimare PDF
ilinca_macriRaportarea socială generează un soi de birocraţie etică. Aveţi un bilanţ al orelor investite în întocmirea reportului de responsabilitate socială corporativă?

Nu i-aş spune aşa, ci mai curând un efort de echipă pentru strângerea unor informaţii relevante pentru indicatorii din standardul de raportare folosit, GRI în cazul nostru.
Citeşte mai mult...

Costinela Drăgan: Despre provocările zilnice în gestionarea proiectelor de responsabilitate socială la Rompetrol Grup

Email Imprimare PDF
costinela_draganFiecare iniţiativă reprezintă o provocare atât pentru noi, cât şi pentru comunitatea locală. Ne dorim ca fiecare proiect să fie realizat cu responsabilitate, transparenţă, să genereze rezultate pozitive cât mai mari şi de durată cât mai lungă. Poate pentru partenerii noştri sociali, provocările sunt date de termenul de execuţie – 3 luni (pentru un proiect prin "Împreună pentru fiecare"), şi de lipsa de experienţă în astfel de proiecte. Dar de aceea noi le suntem alături, pentru a-i sfătui când au neclarităţi şi pentru a-i ajuta acolo unde nu reuşesc singuri.
Citeşte mai mult...

Caroline Fernolend: Companiile pot juca un rol important în conservarea patrimoniului cultural

Email Imprimare PDF
caroline-fernolendCaroline Fernolend este vicepreşedintele Fundaţiei Mihai Eminescu Trust. Cu ajutorul unor iubitori de cultură din Anglia, printre care se numără şi Prinţul Charles, ea încearcă să salveze tradiţia satelor din Transilvania. În interviul acordat CSR Romania, Caroline ne vorbeşte despre începuturile fundaţiei, despre cât de greu este să convingi companiile din România să se implice în proiectele de restaurare şi valorificare a patrimoniului naţional, dar şi despre cum decurge o zi obişnuită în satul Viscri.  
Citeşte mai mult...

Transparenţa ca formă de relaţionare socială. În dialog cu Corina Vasile, Senior Communication Director Raiffeisen Bank

Email Imprimare PDF

corina_vasileCe înseamnă RaiffeisenComunitati.ro în procesul de transparentizare asumat de bancă?
Am pornit de la ideea că merită să punem la un loc iniţiativele noastre de CSR. Motivele sunt mai multe: şi angajaţii şi clienţii noştri cred că proiectele de CSR ar trebui mai mult comunicate - pe de o parte, ca să încurajeze şi alte companii şi comunităţile în general în această direcţie, pe de altă parte, aşa cum spuneţi, pentru transparentizarea acestor proiecte.

Citeşte mai mult...

Oana Năstase: Internetul şi social media sunt pârghii esenţiale în comunicarea programelor de CSR Rompetrol

Email Imprimare PDF
oana_nastasePe termen lung, responsabilitatea corporativă ar trebui abordată ca parteneriat sustenabil cu părţile co-interesate, atât cele din interiorul companiei cât şi cele din afara acesteia. Mă refer aici la respectul pentru angajaţi, la respectarea drepturilor omului şi a legislaţiei muncii, la respectarea condiţiilor de mediu, la grija pentru condiţiile de muncă şi pentru clienţii pe care îi ai şi, nu în ultimul rând, la activitatăţile în sprijinul  comunităţilor în care îţi desfăşori activitatea şi pe care le influenţezi într-un mod sau în altul.
Citeşte mai mult...

Shajjad Rizvi: Voluntariatul corporatist ar trebui regândit

Email Imprimare PDF
shajjad_rizviPe Shajjad l-am cunoscut în urmă cu un an. Am fost surprinsă să văd câtă pasiune pune în ceea ce face şi câtă determinare are pentru a produce o schimbare în societatea românească. În interviul acordat CSR Romania, el vorbeşte despre munca sa cu voluntarii Little People Romania, dar şi despre experienţa acumulată în relaţia companie-ONG.
Citeşte mai mult...

Anca Rarău, Director Marketing & Comunicare, Banca Transilvania: Activităţile de CSR influenţează pozitiv performanţa financiară a companiilor

Email Imprimare PDF

anca_rarauCred că activităţile de CSR influenţează pozitiv performanţa financiară a companiilor. Oamenii aleg mai uşor, mai repede să lucreze cu companii care demonstrează „că au suflet”, aşa cum este şi Banca Transilvania. CSR-ul trebuie să fie un instrument de business şi parte a strategiei generale a unei companii.

Citeşte mai mult...

Paul Olteanu, trainer şi membru CROS: Investiţia în educaţie este una transformaţională, şi nu un exerciţiu de PR!

Email Imprimare PDF

paul_olteanu Rolul pe care CROS şi-l asumă este ca, prin modelul de educaţie alternativă proiectat, să reducă prăpastia dintre ce învaţă oamenii şi ce se aşteaptă de la ei în lumea reală. Căutăm parteneri care îşi doresc şi ei acelaşi lucru şi care înţeleg că investiţia în educaţie este una transformaţională şi cu bătaie pe termen lung, şi nu un exerciţiu de PR.

Citeşte mai mult...

Oana Toiu, roPot: Antreprenoriatul social -afacerea care reuşeşte să îşi producă singură valoarea de care are nevoie

Email Imprimare PDF

oana_toiuroPot este o echipă formată din 4 oameni şi 12 colaboratori care cred cu tărie că lumea business-ului nu este atât de diferită de lumea socialului precum am putea crede la prima vedere. Din acest motiv, organizaţia promovează antreprenoriatul social ca fiind cea mai bună soluţie de business a viitorului. Oana Toiu, colaborator roPot, ne spune mai multe despre aceasta în interviul de mai jos.

Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner