
Studii de caz
OMV Move & Help - Mergi mai departe citind

Studiu de caz - Campania Nu mă ignora

Studiu de caz: Young Entrepreneurs for Sustainability

Studiu de caz GSK Romania: De Orange Day, am pus zambete pe harta tarii
In Romania, ca peste tot pe glob, GlaxoSmithKline (GSK) - una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume - este partener constant al comunitatilor locale care au nevoie de ajutor. Mai mult decat atat, peste tot in lume, si inclusiv in Romania, GSK isi incurajeaza angajatii sa se implice in cauzele comunitatilor locale si le sprijina devotamentul, prin diverse programe interne dedicate voluntariatului.
Studiu de caz Sanofi-aventis: Hula Hoop pentru Diabet – Înţelege diabetul şi preia controlul
Sanofi-aventis este unul dintre liderii pieţei farmaceutice mondiale. De peste 85 de ani, compania se implică în tratarea diabetului. Compania dispune de cea mai mare capacitate de producţie de insulină din lume, la Frankfurt, fabrica fiind responsabilă de asigurarea necesarului de insulină pentru 100 de ţări, printre care şi România.
Mesaje de Iubire - Campanie de mesaje SMS de Anul Nou

Clujul Are Suflet

Studiu de caz: I Love Velo ( I’Velo)

Campania Pampers-UNICEF „1 pachet = 1 vaccin”
128.000 de bebeluşi mor anual din cauza tetanosului neonatal, înainte de a împlini vârsta de 1 an, deşi sunt mai bine de 70 de ani de când tetanosul este o boală ce poate fi uşor prevenită, prin vaccinare. Cu toate acestea, la fiecare 4 minute, undeva în lume, un bebeluş moare.
Copil, caut timp. De petrecut cu părinţii mei

Studiu de caz Rompetrol: Impreuna pentru Fiecare
Mai multe articole..
- Clar şi limpede
- Case pentru persoanele cu dizabilităţi -studiu de caz Habitat for Humanity
- Studiu de caz: "Adoptă un râu de la izvoare până la vărsare"
- Finanţele Mele
- Colorează un zâmbet - o campanie pentru spitalele de copii
- Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!
- Poliţia verde a copiilor
- Bucureştiul Respiră
- Umbrela Verde
- Atinge Polul Pozitiv în Comunicare
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL