CSR Romania

09 martie 2024

Ultima ora:
Esti in sectiunea: Studii de caz

Studii de caz

OMV Move & Help - Mergi mai departe citind

Email Imprimare PDF
omv_dislexicDe fiecare dată când descopăr proiecte de CSR care au puterea de a schimba cu adevărat ceva în societatea românească, mi se umple sufletul de bucurie. Am descoperit pe blogul Cristinei Bazavan un articol foarte interesant despre abecedare oferite copiilor dislexici. Astfel, am aflat nu numai despre un proiect minunat de CSR, dar şi despre singura asociaţie pentru copii dislexici din Romania.
Citeşte mai mult...

Studiu de caz - Campania Nu mă ignora

Email Imprimare PDF
salveazavietiAsociaţia Salvează Vieţi s-a născut în 2009 pornind de la cazul unui tânăr de 19 ani,  Dragoş Croitoru, bolnav de leucemie, pe care sistemul medical românesc îl abandonase. Cunoscând din ce în ce mai profund deficienţele sistemului de sănătate românesc, Asociaţia şi-a concentrat eforturile către schimbarea acestuia şi în sporirea şanselor la tratament pentru români.
Citeşte mai mult...

Studiu de caz: Young Entrepreneurs for Sustainability

Email Imprimare PDF
jar_studiu-de-cazÎn actualul context socio-economic şi urmare a crizei, identificarea de soluţii fezabile pentru angajabilitatea viitoare a tinerilor a devenit o strategie a tuturor sistemelor educaţionale. Folosind un model de bună practică internaţională, de succes în 82 ţări, JAR a reuşit, într-un climat de conservatorism educaţional şi bariere economice, să implementeze o strategie şi să dezvolte un conţinut educaţional pentru liceu, care în prezent funcţionează anual ca un program de educare a spiritului antreprenorial, de identificare a unei idei pentru care există o piaţă şi care poate fi transformată în afacere.
Citeşte mai mult...

Studiu de caz GSK Romania: De Orange Day, am pus zambete pe harta tarii

Email Imprimare PDF

gsk_studiucazIn Romania, ca peste tot pe glob, GlaxoSmithKline (GSK) - una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume -  este partener constant al comunitatilor locale care au nevoie de ajutor. Mai mult decat atat, peste tot in lume, si inclusiv in Romania, GSK isi incurajeaza angajatii sa se implice in cauzele comunitatilor locale si le sprijina devotamentul, prin diverse programe interne dedicate voluntariatului.

Citeşte mai mult...

Studiu de caz Sanofi-aventis: Hula Hoop pentru Diabet – Înţelege diabetul şi preia controlul

Email Imprimare PDF

studiu-de-caz_sanofiSanofi-aventis este unul dintre liderii pieţei farmaceutice mondiale. De peste 85 de ani, compania se implică în tratarea diabetului. Compania dispune de cea mai mare capacitate de producţie de insulină din lume, la Frankfurt, fabrica fiind responsabilă de asigurarea necesarului de insulină pentru 100 de ţări, printre care şi România.

Citeşte mai mult...

Mesaje de Iubire - Campanie de mesaje SMS de Anul Nou

Email Imprimare PDF
studiu-de-caz_cosmoteCOSMOTE Romania considera ca este in buna masura responsabila de progresul si prosperitatea sociala a comunitatii. Pornind de la valorile Grupului COSMOTE, compania si-a stabilit obiectivul de a imbunatati dimensiunea sociala si mediul in care opereaza.
Citeşte mai mult...

Clujul Are Suflet

Email Imprimare PDF
studiu-de-caz_btIndiferent de contextul economic, Banca Transilvania (BT), ca parte a comunităţii, continuă să se implice social, în mod responsabil şi transparent. Clujul Are Suflet (CAS) este unul dintre proiectele prioritare pentru echipa BT. Lansat în 2007, Clujul Are Suflet, prin iniţiative şi acţiuni „cu suflet”, a ajutat până acum aproape 800 de adolescenţi să aibă o viaţă mai bună, să se (re)integreze social. Până acum, banca a alocat peste 300.000 de euro pentru acest proiect.
Citeşte mai mult...

Studiu de caz: I Love Velo ( I’Velo)

Email Imprimare PDF
veloCresterea numarului de masini, lipsa unei infrastructuri rutiere moderne si ineficienta sistemului de transport public au dus la intensificarea folosirii autoturismelor si a gradului de poluare in marile aglomerari urbane romanesti. Bicicleta reprezinta, pentru multe capitale europene, o solutie care si-a dovedit eficienta in combaterea acestor probleme.
Citeşte mai mult...

Campania Pampers-UNICEF „1 pachet = 1 vaccin”

Email Imprimare PDF

colaj_pampers128.000 de bebeluşi mor anual din cauza tetanosului neonatal, înainte de a împlini vârsta de 1 an,  deşi sunt mai bine de 70 de ani de când tetanosul este o boală ce poate fi uşor prevenită, prin vaccinare. Cu toate acestea, la fiecare 4 minute, undeva în lume, un bebeluş moare.

Citeşte mai mult...

Copil, caut timp. De petrecut cu părinţii mei

Email Imprimare PDF
romtelecom_studiudecazRomtelecom susţine cauza copilului de 10 ani, având un parteneriat de tradiţie cu Asociaţia Telefonul Copilului care gestionează în România numărul unic european 116 111, apelabil pentru  pentru orice problemă despre copii. Asociaţia a semnalat în 2009 creşterea numărului de apeluri realizate de copii doar pentru a comunica cu cineva. Pentru a evalua fenomenul, Romtelecom a comandat un studiu care a arătat că părinţii petrec puţin timp cu copiii şi nu comunică suficient cu aceştia.  
Citeşte mai mult...

Studiu de caz Rompetrol: Impreuna pentru Fiecare

Email Imprimare PDF

rompetrol_csr_iasi

Programul „Împreună pentru fiecare” se adreseaza ONG-urilor, autorităţilor locale şi persoanelor cu atitudine civică şi spirit antreprenorial care doresc să se implice în dezvoltarea comunităţilor locale din care fac parte, prin propunerea şi implementarea de proiecte în domeniul sănătatii sau al protecţiei mediului (cu sprijinul financiar integral al Rompetrol).
Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner